2011. március 10., csütörtök

fárasztó napok


Sziasztok!

Bár kis késéssel, de nagyon BOLDOG NÉVNAPOT kívánok Kurcsik Fannikának és persze minden Fanni ismerősömnek!

Tegnap sajnos 14 órát dolgoztam így nem volt módom személyesen köszönteni, de remélem az sms-em továbbításra került.

Itt szép nap virradt, bár hulla fáradt voltam és egy tegnap esti nagy adag narancslének köszönhetően nem aludtam valami jól. Ennek ellenére nem vagyok álmos. Furcsa.
Marketing zh-t írtam ma, nem lett rossz szerintem.
Most Monacoba indulok mindjárt, hogy a gyakorlati helyemen elkezdjem a betanulást.
Aztán jövök is gyorsan haza, mert holnap reggel babysittelek 8tól 2ig.

Sűrű a hét,mi? :)

Remélem nektek is ilyen gyönyörű napsütéses és enyhe napotok van, mint nekem.
Sok puszit küldök!
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése