2011. január 29., szombat

Csőszködés

Halihó!
Szerintetek az nagyon gonosz és rossz, hogy ha a gyerek ok nélkül hisztizik és bömböl a kádban és lefröcskölöm az arcát? Vagy ha közel van a vízszint a szájához akkor kicsit megbillentem a fejét hogy egy kis víz menjen a szájába? Ez nagyon gonosz? Tegnap este voltak hasonló gondolataim, de aztán meggondoltam magam és megőriztem a hidegvérem.
De egye én nem ilyen voltam kicsinek?? Nekem nem tűnt úgy, hogy egész napra kellett volna valaki mellém. Eljátszottam én magamnak is, nem?

Na mindegy. Remélem beindul most már a fesztivál és üzleti turizmus és más munkákat is kapok.
Mindenesetre jól esett, hogy a monacoi ügynökségem már most felkért a szeptemberi Monaco Yacht Showra. :) Úgy tűnik maradnom kell itt a Mester képzés második évére is. :)) Amúgy már nézelődtem képzések ügyében és szerintem valamilyen marketinges vagy sportrendezvény szervezés felé fogok kicsit kanyarodni. Az e-turizmus ami az én mostani képzésem folytatása,annyira nem izgat.

Jövő héten végre síelni megyeeek! Már alig várom. Megvettem a repjegyemet Genfbe és a többiek ott vesznek majd fel kedd este. Ők már szombaton felmennek. A svájci határtól nem messze, Genftől másfél órára leszünk. Állítólag az egyik legszebb síterep Franciaországban.

Az új lakótársammal még mindig nagyon jól kijövünk. Lehet,hogy én is változtam és egyre gyorsabban tudok alkalmazkodni az új emberekhez és eseményekhez, vagy csak egyszerűen Dilan természete hasonlít annyira az enyémhez, hogy az elejétől fogva jól kijövünk. Szokott velem jönni futni. Tegnap előtt este is csak egymást motiválva tudtunk elindulni este 9 után. Fél 11volt mire hazaértem. De nagyon jól esett. Bár az elején majd megfagytunk. Nagy hidegek vannak erre felé. Már ami a régiót illeti. Nap közben sincs több pár foknál és néha hideg szél is fúj. Majd megfagyok. :) Ráadásul a család elköltözött és az új lakás baromi hideg. Nálam otthon van vagy 26 fok, itt alig 20. A cipőmet sem veszem le. A konyha a legbrutálabb. Van, hogy reggel csak 14fok van. Az azért kemény.
De legalább a hűtőben vannak dolgok. :) Amióta elköltöztek nincs sivatag a frigóban. Haha

Remélem a pesti franci a intézetből hamarosan kapok választ a leveleimre. Jelentkezni akarok egy ösztöndíjra a Mester második évére, de hetekbe telik míg válaszolnak a leveleimre. Ha egyáltalán válaszolnak. Kétlem, hogy a diplomámat nekem kellene lefordítanom egy minta alapján, bár ez van a honlapon írva. Bizarr.

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése