2011. január 20., csütörtök

Jó napok

Vannak napok amikor eszembe ötlik, mennyire boldog vagyok, hogy azt az életet élem amit szeretek. Hogy ilyen gyönyörű helyen lakom, hogy azt csinálom amit szeretek, hogy annyi ember van akit szeretek és akik szeretnek. Hogy egészséges vagyok és nincs hiányom semmiben, hogy a magam ura vagyok és hogy mindenért tisztességgel megdolgozom. Hogy olyan család és barátok áll mögöttem ,amilyenek ti vagytok...
Ettől többet senki sem kívánhat a földön.

Ezek azok a napok.

Bárcsak mindenkinek megadatna ez az érzés. Az élet boldogsága. A biztonság, hogy minden úgy van és lesz ahogy lennie kell. Hogy semmi nem történik véletlenül és a lehető legjobb dolgok történnek velünk még akkor is, ha ez elsőre nem úgy tűnik.
Bárcsak mindenki látná a világot egy kicsi időre úgy,ahogy én. Aztán eldönthetné, hogy megtartja a régi nézetét, vagy átvált az enyémre, csak azt szeretném hogy lássák, érezzék, mennyivel jobb így élni mint folyton aggodalmaskodni és bosszankodni. Folyton a rossz dolgokat sorolni és mindennek a negatív oldalát nézni. Mire jó az? Jobban fogod magad érezni tőle? Segít az valakin? Megoldja a problémád? Akkor meg miért nem lépünk túl a rossz dolgokon és koncentrálunk a jókra. Biztos vagyok benne, hogy mindenki életében sok olyan dolog van ami boldogsággal és örömmel tölti el. Egyszerűen csak nem divat a jó dolgokat megbeszélni. Miért rossz hírekkel van tele a hírek? Mert ez érdekli az embereket.
Kérlek próbáljatok eltölteni pár napot úgy,hogy nem gondoltok a rossz dolgokra. Hogy csak a jó eseményekről beszéltek és arra gondoltok. Hogy nem nézed meg a híreknek csak az utolsó 5 percét amikor esetleg arról számolnak be, hogy kis jegesmedve született az állatkertben.
Ne bosszankodj a dugóban. Énekelj a rádióval és nézd meg az épületeket. Bár minden nap elmész mellettük, lehet aznap más szemmel fogod nézni őket.
Kívánj szép napot az kasszás néninek a szupermarketben. Általában névtáblát is viselnek. Szerinted nem esne jól neki ha azt mondanád távozáskor 'Szép napot, Anna!' ? Akkor miért ne tennéd? Mert rád fog mosolyogni és meglepődik? Mert talán elgondolkodik, hogy normális vagy e? Miért normális az, aki nem figyel a másikra és agyalágyult az aki ok nélkül kedves?

Én szeretem, hogy az emberek meglepődnek a kedvességen. Vagyis azt szeretem hogy ilyenkor kicsit ráébrednek, jéé, lehet ám máshogy is élni. Nem csak a mókuskerékben szemellenzővel. A napjaidat te magad teszed változatossá.

Sokszor puszillak titeket és még egyszer Boldog Szülinapot Bettinának!

<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése